Τετάρτη, Ιανουαρίου 16, 2013

…ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ…


Μια φορά κι ένα καιρό ήταν ένα παιδί που θύµωνε µε το παραμικρό και είχε πολύ κακούς τρόπους.
 Ο πατέρας του, του έδωσε ένα σακούλι µε καρφιά και του είπε ότι κάθε φορά που θα φέρεται άσχηµα θα πρέπει να καρφώνει ένα καρφί στο φράχτη.
Την πρώτη µέρα το παιδί κάρφωσε δεκαέξι καρφιά. Όµως, καθώς περνούσαν οι εβδομάδες, όλο και κατάφερνε να χαλιναγωγεί τη συμπεριφορά του και τα καρφιά ολοένα λιγόστευαν.
Είχε καταλάβει ότι του ήταν προτιμότερο να ελέγχει τις τάσεις του παρά να τρέχει να καρφώνει καρφιά στο φράχτη.
 Και τελικά έφτασε η µέρα που το παιδί δεν έχασε καθόλου την ψυχραιμία του.
 Το είπε λοιπόν στον πατέρα του και τότε εκείνος του είπε, ότι τώρα θα έπρεπε να ξεκαρφώνει ένα καρφί για κάθε µέρα που δεν θα ξεσπούσε σε οργή.
 Οι µέρες πέρασαν και ο νεαρός τελικά είπε στον πατέρα του ότι είχε βγάλει όλες τις πρόκες.
 Τότε ο πατέρας πήρε το γιο του απ’ το χέρι και τον πήγε κοντά στο φράχτη, κι εκεί του είπε:
“Πολύ καλά τα κατάφερες γιε µου, για δες όµως τις τρύπες στο φράχτη. Ποτέ πια ο φράχτης µας δεν θα είναι όπως πριν.

Όταν είσαι θυµωµένος και λες άσχημα λόγια, αυτά αφήνουν πληγές.
 Μπορείς να µμαχαιρώσεις κάποιον, και µετά να τραβήξεις το µαχαίρι, αλλά, όσες φορές κι αν θα ζητήσεις συγγνώμη, η πληγή θα μείνει εκεί.
 Κι ένα τραύµα µε λόγια είναι τόσο κακό όσο κι ένα τραύµα στο σώµα.”
Ο καθένας μας μπορεί να θυμώσει, είναι εύκολο.
                                                       Αλλά να θυμώσεις με το

Σ ω σ τ ό    ά ν θ ρ ω π ο,
Σ τ ο    σ ω σ τ ό    β α θ μ ό,
Γ ι α    τ ο    σ ω σ τ ό    λ ό γ ο,
Τι   σ ω σ τ ή   σ τ ι γ μ ή
 και
Μ ε  τ ο  σ ω σ τ ό  τ ρ ό π ο,

αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο.
Μπορείς να μαντέψεις το μέγεθος ενός ανθρώπου από το μέγεθος των πραγμάτων που τον κάνουν να θυμώνει.
Ta πράγματα που έκαναν ωστόσο ολόκληρο τον ελληνικό λαό να θυμώνει σήμερα είναι πάρα πολλά.
Όσο και αν συνέβαλλε και βοήθησε, αναγνωρίζοντας ότι φταίει και ό ίδιος τελικά για την έλλειψη αξιών, την απαξίωση, την κατολίσθηση και τον αφανισμού της έννοιας « δίκαιο».
Μην μας κακοφαίνεται η λέξη.
 Αν και είναι παρεξηγημένη και αυτή. Χαμένη για αυτούς που την γνώριζαν καλά ,αλλά από την πολύ καλή γνωριμία μαζί της, θεώρησαν ότι πρέπει να την εκμεταλλευτούν για να ωφεληθούν προσωπικά.
Μια Ελλάδα ένα  δικαστήριο. Για το πότε, που, ποιός και το πώς φταίξαμε.
Γνωρίζοντας πολύ καλά οι άνθρωποι  αυτή την λέξη τι κάνουν; Αρχίζουν και την βρίζουν χυδαία.
 Αγνοώντας ότι η χυδαιότητα αντικατοπτρίζει τον καθρέπτη της εικόνας αυτού που τις χρησιμοποιεί.
Βλέπεις κάποιον να έχει γνώσεις, πτυχία;
Λες σιγά! και τι είναι αυτός παραπάνω από μένα!.
 Και ενώ ακόμα και την προπαίδεια την θεωρείς προσωπική κληρονομία φωνάζεις τον άλλον ανίδεο.
 Γίνεται όμως ο λαός από την άλλη και σοφός μπροστά στις αδυναμίες του. «Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια».
Βλέπεις κάποιον να είναι έντιμος;
Λες σιγά το χάρισμα! Εγώ στην θέση του καλύτερος θα ήμουν.
Με την εντιμότητα δεν προκόβει ο άνθρωπος.
 Κουνάς και το κεφάλι γιατί σε πιάνει πυρετός και πανικός όταν τον συναντήσεις στο διάβα της ζωή σου.
Βλέπεις κάποιον που έχει κλέψει τον καλημερίζεις και μέσα σου λες. Α! βρέ παλιάνθρωπε σε βοήθησε ο Θεός. Τόσα λίγα μόνο θα είχα κλέψει εγώ αν ήμουν στην θέση σου;
Ο Θεός έχει την τιμητική του σε κάτι τέτοια.
Βλέπεις κάποιον χτίστη;
  Μόχθησε και κοπίασε να αναγείρει ένα οποιοδήποτε οίκημα η ίδρυμα, τον συναντάς στο δρόμο σου τον καλησπερίζεις και μέσα σου δυσανασχετείς.
Αχ τον απατεώνα που θα μου το παίξει εμένα χτίστης αυτός!
Βλέπεις στον δρόμο σου έναν φούρναρη και αρχίζεις και τον απειλείς! Θα σου δείξω εγώ τι θα σου κάνω!
Γιατί είχες το φούρνο κλειστό σήμερα ;
 Εμένα πεινάσανε τα παιδιά μου σήμερα το καταλαβαίνεις αυτό;
Ο φούρναρης προσπαθεί να σε πείσει πως δεν είσαι μόνο εσύ που πεινάς πρέπει να καλυφτούν οι ανάγκες όλων.
 Πήγα να διαπραγματευτώ τα εξαρτήματα των συστημάτων που θα μου αποδίδουν περισσότερη και ποιο γρήγορη ποσότητα ψωμιού, σου απαντά. Τον βρίζεις… φεύγεις.
Που να συλλάβεις  τ ο  ό ρ α μ α  του φούρναρη! Εσύ είχες το θυμό σου για ένα ψωμί!
 ΜΙΑΣ ΜΕΡΑΣ!
Όταν κάποτε ήταν οι πρόεδροι ακόμα στα χωριά, ως η μοναδική εξουσία και αρχή, κάποιος έφυγε ήρθε ο επόμενος. Φεύγοντας του φωνάζει κάποιος πολίτης που αναμφίβολα, δεν τον είχε στηρίξει με την ψήφο του.
«Έσκισαν την τιμή μου και επί του ιματίου μου έβαλαν κλήρο».
Σαφώς και αυτός δεν γνώριζε πολύ καλά το τροπάριο, αλλά ο πρόεδρος που το γνώριζε καλύτερα του απαντά:
«Εγώ δεν θα πληρώσω από την τσέπη μου τον ιμάντα της σωλήνας του νερού, βάλτε τώρα κλήρο ποιος θα είναι αυτός».
Γιατί λοιπόν ενώ οι άνθρωποι απεχθάνονται το δίκαιο, από την άλλη μεριά αρέσκονται-επιζητούν τον «ελεγχόμενο φόβο» της αισχρότητας, ασχημοσύνης, ανιδεότητας , κατηγορίας και  απραξίας προς την:
Ο π ο ι α δ ή π ο τ ε     μ ο ρ φ ή   ο υ σ ι α σ  τ ι κ ή ς  κ α ι  ό χ ι  σ τ ι γ μ ι α ί α ς   μ ο ρ φ ή ς
 α  ν  ά  π  τ  υ  ξ  η   ς ;;;;
Γιατί πολύ απλά μείναμε ακόμα και σήμερα να πιστεύουμε ότι τους αβάσταχτους φόρους τους έφερε ένας Δήμαρχος στην Ελλάδα.
Εννοείται πως αν έστω 4 δεν ήταν α ρ π α χ τ ι κ ά δεν θα φτάναμε ως την εξαθλίωση  .Και το κυριότερο όλων, αν ήταν πιστή φύλακες με την έννοια της απροσωποληψίας ,πίστης, τόλμης του ήθους και τυφλής υποταγής στην δικαιοσύνη και σε όλους τους φορείς που αυτή αντιπροσωπεύει.
Να θυμώνεις με το παγκόσμιο σύστημα ελεγχόμενης κυβέρνησης που σου φορολογεί ακόμα και το κοτέτσι, το καταλαβαίνω. Δεν βλέπεις πως θέλουν να σε καταντήσουν σαν τα προβατάκια που εμφυτεύοντας ένα τζιπάκι βλέπουν τι κάνουν κάθε λεπτό;
Επειδή μου αρέσει να ονειρεύομαι, θα σου ομολογήσω ότι δεν πρέπει να αφαιρούμε από τους νέους της ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟ ΟΡΑΜΑ .
ΟΡΑΜΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
 Ειδικά όταν η αυστηρή κριτές ηθικολογίας κύρους και κουστουμιού απέχουν από την αρετή.
ΟΡΑΜΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΘΑ
 ΒΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΑΝΕΥ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ!  ΑΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΗ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ Κ Α Ν Ε Ν Α Ν,  ΚΑΝΕ YΠOMONH, ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑΒΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΝΥΜΟΣΥΝΑ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ Η ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΥΔΕΙΩΝ;
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ. ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΘΑΡΑ ΤΗΝ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΗ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΝΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΝΑ  ΤΟ ΠΓΕΙΣ,  ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΚΡΟ.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΓΥΑΛΙΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ     ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΟΥΝ, ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ-ΕΛΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ  ΛΥΚΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ!
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΡΟΔΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΟΠΩΣ Η   ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΗ  ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΩΠΟΥ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΩΦΕΛΟΣ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΕΞΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΗΓΕΙ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ  ΠΩΣ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΑ Η ΛΕΞΗ ΑΙΡΕΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΡΕΤΗ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΩ
ΝΑ ΕΧΕΙ  ΜΕΣΑ ΕΝΑΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ,
ΠΟΛΛΕΣ ΓΑΖΕΣ,
ΜΙΑ ΣΟΔΑ ΚΑΙ
ΜΙΑ ΘΗΚΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ…τα απαραίτητα.

Γιατί αν απέμεινες να θεωρείς το δίκαιο των πολιτών, προβάδισμα που αποκτιέται  αποκλειστικά και μόνο με υποκρισία  ,θα χρειαστούν πολλές γάζες στον εγκέφαλό μας. Μετά πολλές πίτες στο μοναχικό μας τραπέζι . Και τελικά αν κόψουμε την πίτα των μεμονωμένων συμφερόντων θα ενωθούμε και θα ζούμε καλύτερα και όταν πάει ο Δήμαρχος σπίτι του.
Και αφού μόνο εμείς από τους άλλους ζήσουμε πολύ καλύτερα, θα πίνουμε την σόδα εις υγεία αυτών που προσεύχονται θερμά μόνο για την επιβίωση τους πια!

Θα τα πούμε ξανά όταν όλα θα έχουν αλλάξει στην πατρίδα φιλιά και κουράγιο να πεις
Μ  Η  Ν       Ξ  Ε Χ Α Σ Ε Ι  Σ!

Το βιογραφικό μου ζήτησε το  από το γραφείο του Ιωάννη του Βατατζή μαζεύει ψήφους
Και λέω να κατεβώ εκεί υποψήφια
Βασιλοπούλου Παναγιώτα του Ανδρέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου