Παρασκευή, Ιανουαρίου 04, 2013

Απόφαση Ορισμού Αντιδημάρχων

ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο Δήμαρχος Αμφίκλειας- Ελάτειας
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του Ν. 3463/2006 <<Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων>>
όπως ισχύει σήμερα
2. Τις διατάξεις του Ν. 3852 (ΦΕΚ 87 Α΄/07-06-2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»
όπως ισχύει
3. Τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες στους Δήμους, Άρθρο 94 Πρόσθετες
αρμοδιότητες δήμων & Άρθρο 95 Άσκηση πρόσθετων αρμοδιοτήτων από τους
δήμους του Ν. 3852 (ΦΕΚ 87 Α΄/07-06-2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»
όπως ισχύει
4. τα άρθρα 58 «Αρμοδιότητες Δημάρχου», 59 «Αντιδήμαρχοι», 61 «Υποχρεώσεις
Δημάρχου – Αντιδημάρχων και Μελών Επιτροπών» και 73,74,75 «Επιτροπή
Ποιότητας Ζωής - αρμοδιότητες, συγκρότηση, λειτουργία » του Ν.3852 (ΦΕΚ
87 Α΄/07-06-2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει
5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της
Ε.Σ.Υ.Ε. για τον Δήμο Αμφίκλειας- Ελάτειας , σύμφωνα με τα οποία ο μόνιμος
πληθυσμός του ανέρχεται στους 10.922 κατοίκους.
6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αμφίκλειας- Ελάτειας έχει τρείς(3) Δημοτικές
Κοινότητες και δέκα τρείς (13) Τοπικές Κοινότητες.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Αμφίκλειας- Ελάτειας, με θητεία
δύο (2) ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή για τα έτη
από 03/01/2013 έως 31/08/2014, μεταβιβάζοντας σε αυτούς
συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:

A.1. Ορίζει Αντιδήμαρχο Οικονομικών και Τοπικής Ανάπτυξης τον Δημοτικό
Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Πολύμερο Γεώργιο του Λουκά και του
μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των
αρμοδιοτήτων των Οικονομικών Υπηρεσιών και της Τοπικής Ανάπτυξης
,αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται:
α)από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και
β)από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα
Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα
Καλλικράτης» όπως ισχύει.
2. Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και την
εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου
δυναμικού) όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τον
νόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».
Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την
εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1.Αυτοτελές τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τις παρακάτω
διοικητικές ενότητες :
α) Γραφείο Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών
β) Γραφείο Εσόδων, Περιουσίας και Ταμείου
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
1. Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που περιλαμβάνει ειδικότερα
τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής
β) Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων
γ) Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού
Επίσης μεταβιβάζεται, από τις Υπηρεσίες υπαγόμενες απευθείας στο
Δήμαρχο, η αρμοδιότητα λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικής
Αστυνομίας.
3. Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την περιοχή του Δήμου,
4. την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότητας
του.

Α.2. Ορίζει Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού & Ποιότητας ζωής τον Δημοτικό
Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Παλασάντζα Λουκά-Παναγιώτη του Γεωργίου
και του μεταβιβάζει
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. την προεδρία της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
2. Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των
αρμοδιοτήτων του Προγραμματισμού & Ποιότητας ζωής, αυτών που ασκεί ο
Δήμος όπως προβλέπεται:
α ) από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και
β ) από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα
Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα
Καλλικράτης» όπως ισχύει.
3. Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και την
εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου
δυναμικού)όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τον
νόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» .
Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την
εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:
ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1. Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού- Οργάνωσης – Πληροφορικής &
Διαφάνειας που περιλαμβάνει τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης
β) Γραφείο Διαφάνειας & ΚΟΣΕ , Και Πληροφορικής.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
1. Αυτοτελές Τμήμα Περιβάλλοντος που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω
γραφεία:
α) Γραφείο Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας
β) Γραφείο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης
γ) Γραφείο Συντήρησης Πρασίνου
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1. Αυτοτελές Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών και πολεοδομίας που περιλαμβάνει
ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία
α) Γραφείο Πολεοδομίας
β) Γραφείο Τεχνικών Έργων και Συγκοινωνιών
γ) Γραφείο Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Ενέργειας
δ) Γραφείο Ύδρευσης – Αποχέτευσης και Άρδευσης.
4. Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την περιοχή του Δήμου,
5. την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότητας
του.
β. Τις εξής κατά τόπο αρμοδιότητες της Δημοτικής περιφέρειας της δημοτικής
ενότητας Τιθορέας,: (όπως προβλέπονται από τον νόμο 3852/2010 άρθρο
59 αριθμός 4 του Προγράμματος «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»)
1. Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι
εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται
στη δημοτική ενότητα.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που
βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
4. Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και
λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που
λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
5. Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και των
τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Α.3. Ορίζει Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού τον
Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αυγερινό Δημήτριο του Κων/νου και
του μεταβιβάζει,
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1 . Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των
αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού
Αθλητισμού, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται:
α ) από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και
β ) από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα
Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα
Καλλικράτης» όπως ισχύει.
2 . Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και την
εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου
δυναμικού)όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τον
νόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» .
Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την
εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
1.Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού που
περιλαμβάνει τα παρακάτω γραφεία :
α) Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων
β) Γραφείο ΚΑΠΗ
γ) Γραφείο Παιδικών Σταθμών
δ) Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας
ε) Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού
3 . Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την
περιοχή του Δήμου,
4 . την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην
αρμοδιότητας του.
β Τις εξής κατά τόπο αρμοδιότητες της Δημοτικής περιφέρειας της δημοτικής
ενότητας Αμφίκλειας: (όπως προβλέπονται από τον νόμο 3852/2010
άρθρο 59 αριθμός 4 του Προγράμματος «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»)
1. Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι
εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται
στη δημοτική ενότητα.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που
βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
4. Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και
λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που
λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
5. Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και των
τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Α.4. Ορίζει Αντιδήμαρχο Διοικητικών τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ.
Καλλιακούδα Κωνσταντίνο του Χρήστου και του μεταβιβάζει,
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των
αρμοδιοτήτων Διοικητικών λειτουργιών, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως
προβλέπεται:
α)από το άρθρο 75 και όλα τα επόμενα του Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και
β)από το άρθρο 94 και όλα τα επόμενα του νόμου του Ν.3852 /2010 «Νέα
Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα
Καλλικράτης» όπως ισχύει.
2. Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση – την διοίκηση και την
εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών (του ανθρώπινου
δυναμικού) όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τον Κ.Δ.Δ. 3463/2006 και τον
νόμο 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».
Ειδικότερα σύμφωνα με τον νέο ΟΕΥ του Δήμου έχει την ευθύνη για την
εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των κάτωθι υπηρεσιών:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1.Αυτοτελές τμήμα Διοικητικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τις παρακάτω
διοικητικές ενότητες :
α) Γραφείο Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου
β) Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών
γ) Γραφείο Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας
2.Αυτοτελές Τμήμα ΚΕΠ, με γραφεία που βρίσκονται στις Δημοτικές Κοινότητες
Αμφίκλειας και Ελάτειας.
3. Το σχεδιασμό – εφαρμογή και εποπτεία Διαφάνειας & της Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης των υπηρεσιών ευθύνης του σε όλη την περιοχή του Δήμου
4. την προεδρία της Ομάδας Διοίκησης Έργου της καθ΄ύλην αρμοδιότητας
του.
Β. Τις εξής κατά τόπο αρμοδιότητες της Δημοτικής περιφέρειας της
δημοτικής ενότητας Ελάτειας: (όπως προβλέπονται από τον νόμο
3852/2010 άρθρο 59 αριθμός 4 του Προγράμματος «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»)
1. Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι
εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
2. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται
στη δημοτική ενότητα.
3. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που
βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
4. Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και
λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που
λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
5. Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και των
τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Σημειώνεται ότι:
Α. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι οφείλουν να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τις
υποχρεώσεις τους και να ασκούν τα καθήκοντά τους με γνώμονα την εξυπηρέτηση
του δημοτικού και δημοσίου συμφέροντος.
Να σέβονται και να διασφαλίζουν τα συμφέροντα των πολιτών και να μεριμνούν
για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους προς τον Δήμο χωρίς
διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή του κοινού συμφέροντος.
Να δηλώνουν κάθε προσωπικό συμφέρον (ιδιοκτησιακό ή οικογενειακό) που έχει
σχέση με θέματα του Δήμου.
Να ενθαρρύνουν και να προωθούν κάθε μέτρο που προάγει την διαφάνεια και την
καταπολέμηση της διαφθοράς στα πλαίσια άσκησης των καθηκόντων τους και
λειτουργίας του Δήμου.
Να συνεργάζονται σε θέματα αρμοδιοτήτων μεταξύ τους για την εύρυθμη
λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου.
Β. Οι αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν
μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν
τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του
δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες
ασκεί ο Δήμαρχος.
Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου τις αρμοδιότητές
του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Πολύμερος Γεώργιος που αναπληρώνει τον
Δήμαρχο.
Ε. Καθ’ ύλην εποπτεύων Αντιδήμαρχος, υπεύθυνος για τη διοικητική
οργάνωση- λειτουργία του Δήμου Αμφίκλειας- Ελάτειας ορίζεται, ο κ.
Καλλιακούδας Κωνσταντίνος.
Ζ. Τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Καλλιακούδα
Κωνσταντίνου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ.
Παλασάντζας Λουκάς-Παναγιώτης και αντίστροφα, ενώ τις κατά τόπον
αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αυγερινού Δημήτριου όταν απουσιάζει ή
κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. . Καλλιακούδας Κωνσταντίνος.
Η. Η τέλεση πολιτικών γάμων γίνεται από τους κατά τόπον Αντιδημάρχους.
Θ. Με την ανάθεση των ανωτέρω αρμοδιοτήτων:
α) Υπογράφεται πρωτόκολλο παράδοσης του εξοπλισμού που ανήκει σε κάθε
υπηρεσία των αντιδημάρχων και θα είναι υπεύθυνοι για την άριστη λειτουργία και
συντήρηση αυτού . Στο πρωτόκολλο θα συμπληρωθεί ως παράρτημα, με την
ευθύνη των αντιδημάρχων , η πλήρη καταγραφή των στοιχείων και η κατάσταση
λειτουργίας του εξοπλισμού , στο επόμενο διάστημα των δύο μηνών.
β) Δημιουργείται κανονισμός λειτουργίας των υπηρεσιών ευθύνης των
αντιδημάρχων ο οποίος θα μπορεί να συμπληρωθεί - τροποποιηθεί με ευθύνη των
αντιδημάρχων και θα οριστικοποιείται με την εγκριτική απόφαση του Δημάρχου.
γ) Δημιουργείται, ομάδα διοίκησης έργου αντιδημαρχιών, με στόχο την
αναβάθμιση και αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών που τους ανήκει.

Η ομάδα διοίκησης έργου θα συγκαλείται απαρέγκλιτα μία φορά το μήνα και
όποτε απαιτείται σύμφωνα με την κρίση του κάθε αντιδημάρχου.
Για την πρόοδο του έργου της ομάδας διοίκησης με ευθύνη του αντιδημάρχου
λαμβάνει γνώση εγγράφως ο Δήμαρχος .
Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία ημερήσια εφημερίδα του νομού και να
αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Αμφίκλειας- Ελάτειας
ΔΡ. Θεόδωρος Ντούρος


Πηγή : http://www.dimos-amfiklias-elatias.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου